מועצת המנהלים והמשקיעים

זאבי ברגמן

יו"ר מועצת המנהלים, מייסד ומשקיע

בין השנים 2009 ל-2014, שימש מר ברגמן כנשיא ומנכ"ל של נייס סיסטמס, חברת תוכנה ציבורית בעלת פריסה עולמית. עם הכנסות המגיעות לכמיליארד דולר, נייס סיסטמס היא אחת המובילות בפיתוח פתרונות מבוססי אנליטיקה בתחומי חוויית הלקוח, הסיכון הפיננסי והאבטחה. בין השנים 2007 ל-2009 שימש מר ברגמן בתפקידי ניהול שונים בחברות הי-טק. מר ברגמן היה אחד המייסדים של חברת גליל-סופטוור, ושימש כיו"ר מועצת המנהלים מאז תחילת דרכה בשנים 2007-2009. בין השנים 1987-2007, החזיק מר ברגמן במגוון תפקידים טכניים וניהוליים בחברת Comverse, ובין היתר שימש כמנכ"ל בין השנים 2001-2007.

מר ברגמן מחזיק בתואר BSc בהצטיינות במתמטיקה ומדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב, בתואר MSc בהצטיינות יתרה במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ובתואר EMBA בתוכנית Kellog Recannatti – תוכנית משותפת של אוניברסיטת תל אביב ואוניברסיטת Northwestern.

 

איציק דנציגר

חבר מועצת המנהלים ומשקיע

למר דנציגר ותק רב בתעשיית ההי-טק, ומאחוריו למעלה משלושים וחמש שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים, רובם בתעשיית הטכנולוגיה, וכן שתים-עשרה שנות ניסיון בתפקידי ניהול פעילים במלכ"רים שונים. בין השנים 2009-2014, שימש דנציגר כיו"ר מועצת המנהלים של חברת גליל-סופטוור. בין השנים 1985 ל-2007, החזיק מר דנציגר במגוון תפקידי ניהול בכירים ב-Comverse Technology Group, בין היתר כנשיא Comverse Technology Group, יו"ר בפועל של Starhome ונשיא Comverse Network Systems, שם הוביל את תהליך צמיחת החברה משלב הזנק עד להיותה אחת ממובילי השוק עם הכנסות שנתיות של למעלה ממיליארד דולר. לפני עבודתו ב-Comverse, החזיק מר דנציגר במשך למעלה מעשור במגוון תפקידי מחקר ופיתוח וניהול בקבוצת תדיראן תקשורת. כיום, משמש מר דנציגר כחבר מועצת המנהלים במספר חברות טכנולוגיה.

במגזר הציבורי/חברות לא ממשלתיות, משמש מר דנציגר כיו"ר מועצת המנהלים של המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח), ארגון חוץ ממשלתי העוסק בקידום מערכת החינוך באמצעות שילוב בין תוכן, שיטות פדגוגיות וטכנולוגיה. בנוסף, משמש מר דנציגר כחבר מועצת המנהלים של IVN (רשת הון סיכוי לישראל) ויו"ר ועדת ההשקעות של הקרן שלה, שם עסק בין היתר בבנייה של המגזר החדשני של עסקים חברתיים בישראל. איציק דנציגר משמש גם כחבר מועצת המנהלים של הקרן החדשה לישראל (NIF). בין השנים 2004-2005, היה דנציגר חבר בכוח המשימה הלאומי לקידום החינוך בישראל (ועדת דברת).

מר דנציגר מחזיק בתואר BSc בהצטיינות ובתואר MSc בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון, כמו גם בתואר MA בהצטיינות בפילוסופיה ותרבות דיגיטלית מאוניברסיטת תל אביב.

 

אורי ארד

חבר מועצת המנהלים ומשקיע

אורי ערד הוא מנכ"ל שותף של SoftWatch, חברת הזנק בתחום אנליטיקה של שימוש באפליקציות. לפני שהצטרף ל-SoftWatch, שימש מר ערד כמנכ"ל של מל"ם מערכות, אחת החברות המובילות בתחום טכנולוגיית המידע בישראל.

קודם לכן, שימש ערד כסמנכ"ל בחברת Comverse Technology ‏(NASDAQ:CMVT), במגוון תפקידים ניהוליים. עוד לפני כן, ייסד אורי ערד את חברת Teleknowledge, הזנק בתחום הבילינג המבוסס-תוכן. הוא שימש גם כסמנכ"ל מידע בחברת בזק וכן ראש חטיבת מערכות המידע בחיל האוויר הישראלי.

 
 
 

אייל גולדוורגר

חבר מועצת המנהלים ומשקיע

מר גולדוורגר הוא המנכ"ל של חברת  .TargetSpot Inc, הרשת הגדולה ביותר לפרסום שמע דיגיטלי.  מר גולדוורגר הוא יזם ותיק ובעל ניסיון מגוון בהובלת מיזמים טכנולוגיים במגוון ענפי תעשייה.  לאחרונה, הוא שימש כמנכ"ל של .XMPie Inc‎, חברת תוכנה המספקת אפליקציות שיווק לארגונים, סוכנויות ובתי דפוס מסחריים.  מר גולדוורגר הוביל את חברת XMPie בתהליך צמיחה מהיר עד לרכישתה על-ידי Xerox Corporation.  קודם לכך, החזיק מר גולדוורגר במגוון תפקידי ניהול, בין היתר כסמנכ"ל מוצרי צריכה והפצה ברשת פרסום הקשרי מקוון, וכמייסד ומנכ"ל של GoCargo.com, מערכת מסחר עולמית מבוססת אינטרנט למשלוח מכולות.  לפני כן, היה אחד היועצים ב-The Boston Consulting Group בניו יורק.

מר גולדוורגר מחזיק בתואר MBA מבית הספר לעסקים INSEAD והיה בין מצטייני הדיקן בתואר BA בכלכלה מאוניברסיטת תל אביב.

 

אילון מיכאלי

חבר מועצת המנהלים ומשקיע

מר מיכאלי צבר ניסיון רב בתפקידים בכירים בתחום הפיננסים והניהול כמו גם בזירת המשקיעים בישראל. מר מיכאלי שימש כמנהל כספים בחברת Comverse וב"שיכון ובינוי", חברת אחזקות בתחום התשתיות והנדל"ן, וכן יו"ר של ועדת ההשקעות בחברת "כלל ביטוח". מר מיכאלי שימש גם במגוון תפקידים בחטיבות הפיננסיות של "בזק",  AVI ‏(Avionics Venture International)‏, Tracor Aerospace מאוסטין, טקסס ובמשרד התחבורה. כיום משמש מר מיכאלי חבר מועצת המנהלים במספר חברות וחברות הזנק ישראליות, וכן כמשקיע ויועץ בתחום ההי-טק.

למר מיכאלי תואר BA בכלכלה ותואר MBA, שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

 

רחל עפר

חברת מועצת המנהלים

לרחל יותר מ-30 שנות ותק במשרות בכירות בתחום משאבי האנוש בתעשיית ההי-טק, ו-8 שנות ניסיון כחברה במועצות מנהלים ומנטורית לעסקים חברתיים. רחל שימשה כסמנכ"לית בכירה למשאבי אנוש ב-Comverse בין השנים 1991-2008. בתפקיד זה חלשה על תחומי אחריות נרחבים כגון צוות עובדים בינלאומי, ניהול כישרונות ופעולות של החברה בארצות אחרות. מאז 2008, משמשת רחל כיועצת למנהלים בתעשיית ההי-טק ובמגזר הערבי, בין היתר למספר חברות מובילות בנצרת. רחל הייתה שותפה לעשייה בגליל-סופטוור כבר מתחילת הדרך. היא עבדה עם צוות המנהלים ומחלקת משאבי אנוש ותמכה בצמיחת החברה.

כב' עפר מחזיקה בתואר BA בסוציולוגיה ובתואר MBA מאוניברסיטת תל אביב.

 

נביל סכראן

חבר מועצת המנהלים

לנביל 36 שנות ניסיון בניהול צוותי פיתוח בתעשיית ההיי-טק הישראלית. נביל שימש בתקפידים בכירים באינטל ישראל במשך שלושים שנה, בהם הוביל פיתוח של רבים מהמעבדים המובילים של אינטל. לאחר מכן שימש נביל במשך 4 שנים כמנהל תחום הVLSI בחברת אפל ישראל. בשנתיים האחרונות, נביל משמש כסמנכ"ל מו"פ של אלפא אומגה, חברה המייצרת מוצרים רפואיים בהם משתמשים בניתוחים ומחקרים בתחום המוח.

נביל מחזיק ב BSC בהנדסת חשמל מהטכניון.

בין יתר המשקיעים בחברת גליל-סופטוור נכללים:

  • ג'ימי לוי – מייסד שותף
  • Arledan Investment Ltd.
  • אליאס טאנוס
  • חנוך ברקאת
  • שוקי ארליך
  • מאיר פדר
  • זהר גילון
  • משה קוזלובסקי
  • בני לוין
  • יהודה ניב
  • עדי פונדק מינץ
  • שי רשף
  • כרמל ורניה
  • ארן זאב
  • זהר זיספל
  • קליל זיספל
דילוג לתוכן